فی مابین اداره ورزش و جوانان، شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان اردبیل امضا شد

تفاهم نامه همکاری جهت افزایش سطح کارگاههای آموزش مهارتهای زندگی

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۴:۴۶
کد خبر: ۹۳۳۶۷۲
تفاهم نامه همکاری جهت افزایش سطح کارگاههای آموزش مهارتهای زندگی
در جهت افزایش سطح کیفی و کمی کارگاههای آموزش مهارتهای زندگی تفاهم نامه همکاری بین 3 دستگاه اجرایی شهرستان اردبیل امضاء شد.

به گزارش برنا،در جلسه ای مابین اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل (دبیرستادساماندهی امور جوانان)،سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تفاهم نامه همکاری در راستای افزایش کیفی و کمی کارگاههای آموزش مهارت های زندگی به امضا رسید. در این جلسه دکتر خسروی مسئول مرکز بهداشت شهرستان اردبیل با بیان اینکه در ۲۰ تا ۳۰ کارگاه آموزشی در خصوص افزایش آگاهی مردم از نشانه و علایم بیماری ها، افزایش و ترویج شادی و نشاط در جامعه و بیماری های زنان از جمله کانسر در اردبیل برگزار شده گفت؛این همکاری متقابل قطعا به افزایش سطح این آموزش ها از لحاظ کیفی و کمی خواهد شد.

محمدنژاد رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با اشاره مناسب سازی بستر لازم برای برگزاری این کارگاهها به فرهنگسراهای شهر اردبیل به تعداد ۵ مورد اشاره و ادامه داد: در راستای افزایش آگاهی شهروندان و کاهش بحران اجتماعی در خانواده ها سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در کنار اعضای ستادساماندهی امور جوانان خواهد بود. در ادامه این جلسه پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، تعامل مناسب با سازمانهای و ارگانهای مختلف را در حل مسائل و مشکلات مربوط به جوانان گره گشا دانسته و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان نیز تمام تلاش خود را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بکار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز