در پی تنبیه بدنی چند دانش آموز صورت گرفت؛

تعلیق از کار مدیر مدرسه پسرانه در کرج

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰:۵۰
کد خبر: ۹۳۳۶۹۹
تعلیق از کار مدیر مدرسه پسرانه در کرج
پس از بررسی های به عمل آمده توسط هیئت رسیدگی به تخلفات اداری در خصوص تنبیه بدنی تعدادی از دانش آموزان یک دبیرستان پسرانه در کرج، مدیر این مدرسه تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ روز یکشنبه گذشته (دهم آذرماه) هنگامی که مدیر مدرسه پسرانه شیخ مفید یک (متوسطه دوره اول) به دانش آموزان پایه هفتم تا نهم نوبت بعد از ظهر اعلام کرده است که کلاس های درس به دلیل برگزاری جلسه معلمان تعطیل است، با فریاد شادی دانش آموزان مواجه می شود و تصمیم می گیرد که با کابل و سیم برق به تنبیه بدنی آنها بپردازد.

بر اساس شواهد موجود، بخشی از فیلم دوربین های مدار بسته مدرسه که مربوط به همان بازه زمانی است و می تواند گواه این ماجرا باشد، پاک شده است.

ضمن این که دانش آموزان مدرسه نیز از سوی مدیر تهدید شده بودند که شکایات آنها بی نتیجه خواهد ماند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز ضمن تایید خبر تنبیه بدنی برخی از دانش آموزان دبیرستان شیخ مفید کرج، گفت: تخلف مدیرمربوطه در این مسئله محرز شده است.

امیر والی پور ادامه داد: قضیه تنبیه دانش آموزان در مدرسه پسرانه شیخ مفید یک بررسی شده و پرونده مدیر متخلف برای صدور رای به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان البرز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه، تعلیق مدیر این مدرسه در دستور کار قرار گرفته و مدت زمان تعلیق وی تا یک هفته آتی توسط هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز