در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری مشهد عنوان شد؛

خانه های ۱۰ میلیون تومانی در مشهد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۷:۵۹
کد خبر: ۹۳۳۷۰۴
خانه های ۱۰ میلیون تومانی در مشهد
مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) گفت: واحد های مسکونی موسسه خیریه با 40 درصد از قیمت واقعی خود در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌توانند با 10 میلیون تومان صاحب خانه ای با یک اتاق بشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی قدسی روحانی در این خصوص اظهار کرد: موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) برای افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مسکن های ارزان قیمت را بنا می‌کند.

وی افزود: این خانه ها با 40 درصد از قیمت واقعی خود در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌توانند با 10 میلیون تومان صاحب خانه ای با یک اتاق بشوند.

مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) بیان کرد: این مبلغ به دلیل این است که کمیته امداد 30 میلیون تومان وام بلاعوض و 30 میلیون تومان وام با اقساط بالا به افراد مشمول می‌دهد.

روحانی اضافه کرد: ما بنا داریم 15 پروژه خانه های مسکونی را احداث کنیم. اولین آن در سال 95 با 132 واحد مسکونی بنا شد و دومین پروژه با 200 واحد مسکونی با درمانگاه، کتابخانه و زمین ورزشی در حاشیه بلوار پنجتن احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه دوم در صورتی که مشکلات مالی موسسه حل شود، تا عید سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) در خصوص نمایشگاه نیز عنوان کرد: این نمایشگاه بسیار خوب برگزار شد و توانستیم موسسه را به خوبی به مسئولین استانی و کشوری معرفی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز