رییس ورزش وجوانان الیگودرزدر گفت وگوبا برنا خبرداد:

اتمام مرحله اول نصب دیواره سنگنوردی الیگودرز / دیواره سنگنوردی الیگودرز یک طرح حرفه ایی وفنی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۲:۲۲
کد خبر: ۹۳۳۷۵۷
اتمام  مرحله اول نصب دیواره سنگنوردی الیگودرز / دیواره سنگنوردی الیگودرز یک طرح حرفه ایی وفنی  است
مهدی شاه نصیری به خبرگزاری برناگفت: مرحله اول نصب دیواره سنگنوردی الیگودرز به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ شاه نصیری روز یکشنبه در این گفت وگو ،اظهار کرد: کار نصب دیواره سنگنوردی الیگودرز  مرحله اول خود را پشت سر گذاشته است .

او افزود: این دیواره با مساحت بیش از 190متر مربع و در سه قسمت ،بولدرینک  ،سختی مسیر و سرعتی  در ورزشگاه ملی الیگودرز نصب گردیده است.

شاه نصیری تصریح کرد:مرحله دوم که رنگ آمیزی دیواره  است  نیز آغاز شده  و پس از آن، با نصب گیره ها ، دیواره آماده بهره برداری خواهد شد.

 رییس ورزش وجوانان الیگودرز با بیان اینکه نزدیک به 600میلیون تومان اعتبار تا الان برای این پروژه هزینه شده است ، خاطر نشان کرد: نصب وروندتکمیل این طرح ورزشی با پیگیری های خدابخشی نماینده الیگودرزدر مجلس شورای اسلامی ، سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ،حمید کشکولی فرماندار الیگودرز وهمچنین هیئت کوهنوردی لرستان توسط توسعه وتجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش انجام گرفته است.

شاه نصیری با بیان اینکه دیواره سنگنوردی الیگودرز بعد از خرم آباد دومین دیواره حرفه ایی وفنی در استان محسوب می شودکه دارای دیواره سرعت است  ،یادآورشد: این دیواره از فنی ترین و حرفه ایی ترین دیواره های کشور است وتوانایی برگزاری مسابقات مختلف دراین رشته را دارد.

 او تاکیدکرد: باتوجه به جایگاه وپتانسیل های  الیگودرز در ورزش کوهنوردی و وجود ملی پوشان  شاخص کوهنوردی در این شهرستان  نصب این دیواره ضروری بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز