برای تردد در جاده های این استان ها زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشید

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰:۳۰
کد خبر: ۹۳۳۸۱۰
برای تردد در جاده های این استان ها زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشید
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به ادامه بارش باران و برف در اغلب استان های کشور، تمام محورهای مواصلاتی باز و تردد به آرامی در جریان است اما تردد در ۳ استان چهارمحال و بختیاری محور کوهرنگ-مسجد سلیمان، زنجان در محورهای زنجان طارم و قیدار-همدان و همچنین لرستان در محور ازنا- اراک با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی گفت: هم اکنون در استان های لرستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و همدان در اکثر محورها، اصفهان در محورهای داران-الیگودرز، سمیرم-یاسوج، چهارمحال و بختیاری در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان، فارس شمال در محور اقلید-یاسوج، گیلان محور اسالم-خلخال، آذربایجان غربی در محورهای ارومیه-سلماس و پیرانشهر-نقده، ارتفاعات کرج-چالوس، مرکزی در محورهای خمین-اراک و خمین-الیگودرز، یزد در محور یزد-شیراز گردنه علی آباد بارش برف گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهای برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: هم اکنون در استان های گیلان، مرکزی، یزد، آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری، البرز، بوشهر، قزوین، تهران، هرمزگان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان جنوب، فارس در اکثر محورها، اصفهان در محور گلپایگان-خمین، سیستان و بلوچستان شمال در محورهای خاش و سراوان، سمنان محور گرمسار-قم بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: در ارتفاعات استان های آذربایجان شرقی، مازندران و قزوین، لرستان محور خرم آباد-تهران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. بر این اساس هموطنان در صورت تردد در این محورها حتما از مه شکن استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز