مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان:

پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی به فرهنگیان بازنشسته/ پرداخت کمک هزینه ازدواج و خرید وسایل منزل

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۳:۱۶
کد خبر: ۹۳۳۹۶۳
پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی به فرهنگیان بازنشسته/ پرداخت کمک هزینه ازدواج و خرید وسایل منزل
مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی به بازنشستگان فرهنگی خبر داد و گفت: تسهیلات با کارمزد پایین جهت کمک هزینه ازدواج و خرید وسایل منزل در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، محمد براری در مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته سال ۹۷ با اشاره به اینکه ۲۴۲ نفر از فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس بازنشسته شده اند، اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۷۰ میلیون ریال از آبان ماه امسال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا الان سه هزار و ۶۰۷ نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: پرداخت هر ماه به ۵۰۰ نفر از افرادی که ثبت نام کرده اند صورت میپذیرد و تا خرداد سال آینده ادامه دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از عضویت ۳۰ هزار پیشکسوت نهادهای مختلف استان گلستان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد اعضا فرهنگیان بازنشسته هستند.

براری با تاکید بر اینکه جهت پرداخت تسهیلات کارمزد پایین برای کمک هزینه ازدواج و خرید لوازم خانگی با مدیران بانک ها رایزنی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: سقف خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان استان گلستان نیز بدون افزایش حق بیمه پرداختی ۱۵ درصد  افزایش یافته است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از احداث خانه امید در شهرستان‌های استان گلستان خبر داد و افزود: در صورتی که زمین مناسب توسط مسئولان شهرستان جهت احداث خانه امید اختصاص داده شود ما هزینه های ساخت آن را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۵ آمار فرهنگیان بازنشسته روند افزایشی خواهد داشت، تصریح کرد: این روند نشان دهنده استخدام هزاران معلم در سال های آینده نیاز دارد که دانش آموزان فعلی میتوانند با تلاش خود از این فرصت شغلی استفاده نمایند.

وی از بهره برداری استخر دانش آموزی آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درمانگاه فرهنگیان نیز به زودی تجهیز خواهد شد.

گفتنی است که در این مراسم از بازنشستگان فرهنگی مقام آور در مسابقات ورزشی استان و همچنین مدد مددی به عنوان یکی از فرهنگیان بازنشسته که در طول مدت ۳۰ سال خدمت خود ۵ هزار ساعت دوره آموزش ضمن خدمت را گذرانده بود تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز