رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان :

برپایی ۷۰ غرفه در نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی استان

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۸:۴۲
کد خبر: ۹۳۳۹۹۲
برپایی ۷۰ غرفه در نمایشگاه ماشین آلات  کشاورزی استان
عبدالرضا بازدارگفت: نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی استان با ۷۰ غرفه محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بازدار درحاشیه  هفتمین نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری ، تجهیزات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و دامپزشکی استان ،اظهار کرد:در این نمایشگاه دانش بنیان با دعوت از شرکتها و تولید کنندگان و نوآوران سراسر کشور که در طول یکسال توانسته اند، ایده ها و صنایع جدیدی ارائه دهند، میزبان آنان هستیم و خوشبختانه استقبال از این نمایشگاه صورت گرفته است.

اوافزود: این نمایشگاه با ۷۰ غرفه  تا ۲۰ آذر در ساعات عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان لرستان برگزار شده است.

بازدار  هدف از دعوت مدیران، کارشناسان و متخصصین به این نمایشگاه را در توجه به تولید، بهره وری از منابع آب و خاک، ترویج تکنولوژی سالم و تولید محصول سالم و استفاده از آخرین دستاوردهای حاصل در بخش های مختلف کشاورزی عنوان کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان تصریح کرد: امید است ارائه این قبیل ایده ها و توافق بین تولیدکنندگان و مشتریان زمینه ساز رونق تولید در بخش کشاورزی استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز