سرپرست فرمانداری پارس آباد در مراسم روز دانشجو مطرح کرد:

“روز دانشجو” نمادی روشن از بیداری و هوشیاری قشر آگاه جامعه

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۸:۴۳
کد خبر: ۹۳۴۰۶۱
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد،جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات آراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ سرپرست فرمانداری پارس آباد در حاشیه این مراسم  گفت: در عصر حاضر دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر ڪشور هستند ڪه بار عظیم فرهنگ یڪ ملت و دانش پژوهی و فناوری را بر دوش می ڪشند.

عدالت حاجی پور یادآور شد: شانزدهم آذر ڪه به عنوان “روز دانشجو” نام گرفته نمادی روشن از بیداری و هوشیاری قشر آگاه جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد به نقش سازنده دانشجویان در توسعه منطقه اشاره ڪرد و ابراز داشت: یقینا رشد و توسعه همه جانبه و پایدار ڪشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت های دانشگاه و دانشجویان انقلابی است.

حاجی پور از ظرفیت بالای منطقه در تولید علم و پژوهش سخن گفت: و از راه اندازی شدن دانشڪده پزشڪی و پرستاری طی آتیه ای نه چندان دور در این شهرستان نوید داد.

رئیس شورای اداری فرمانداری شهرستان پارس آباد تشریح ڪرد: دانشجویان در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده اند که همواره با درک عمیق از مقتضیات زمان در مسیر دفاع از کیان اسلام و انقلاب همچون شمع روشن و چراغ پرفروغ تاریکی‌ها را زدوده و به اجتماع نور تابانیده اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز همچنین به انتخابات پیش رو در دوم اسفندماه سالجاری اشاره ڪرد و گفت: دانشجویان امروز آگاه و هوشیار هستند و اجازه نمی دهند عده ای بر موج مطالبات جامعه دانشجویی نشسته و از آن برای رسیدن به اغراض خود سوء استفاده ڪنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور افزود: مطالبه‌گری مبتنی بر اطلاعات دقیق ، همراه با شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و بیان پیشنهادات می تواند زمینه ساز توسعه باشد.

خبرنگار:امیرپور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز