برف روبی بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۳۴۱۵۹
برف روبی بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اعلام کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۱ کیلومتر از راه‌های استان بااستفاده از ۷۶۵ تن شن و نمک برف‌روبی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «فریبرز کرمی» دوشنبه با اشاره به بارش برف در روزهای اخیر گفت: باتلاش شبانه روزی پرسنل راهداری اکنون تمام راه های استان باز است و هیچ مشکل تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به احتمال یخ زدگی در محورهای منطقه اورامانات اظهارداشت: اکنون در محورهای ماهیدشت به اسلام آباد، اسلام آباد به کرند و حمیل به پل سیمره شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده‌باش زمستانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۴۸ راهدارخانه در این ایام فعال است و ۴۳۰ نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

کرمی افزود: ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و ۲ دستگاه تراکتور برف‌روب در استان فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تامین شن و نمک موردنیاز برای جاده‌ها نیز خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ هزار تن شن و نمک تامین شده است.

کرمی یادآور شد: بیشترین میزان شن و نمک در نظر گرفته شده با ۶ هزار و ۲۰۰ تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است و برای مابقی شهرستان‌ها نیز به نسبت وضعیت راه‌ها ذخیره مناسبی فراهم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز