معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی :

با مدیریت بهینه می توان شاهد وقوع کمترین اتفاقات بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۳۴۱۶۷
با مدیریت بهینه می توان شاهد وقوع کمترین اتفاقات بود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با مدیریت بهینه، اتخاذ تصمیمات درست و به موقع می توان خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی را به حداقل رساند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که امروز در استانداری برگزار شد، از تصویب طرح سهمیه بندی زلزله در کارگروه زیربنایی استان و اجرای آن در 4 شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح ریزسهمیه بندی زلزله و مطالعات زمین شناسی در 4 شهرستان ارومیه، مهاباد، خوی و سلماس و طرح تفصیلی شهرها امیدواریم شاهد مدیریت بهینه در شهرها و سکونتگاههای استان باشیم و با مدیریت بهینه و لحاظ این ریزسهمیه بندیه ها کمترین اتفاقات و حوادث در شهرها رخ دهد.

وی افزود: ایران جزو 10 کشور پرحادثه دنیا در بلایای طبیعی است بطوریکه از 43 بلایای طبیعی که در دنیا اتفاق می افتد 34 نوع در ایران و از این 34 نوع 25 نوع بلایای طبیعی در آذربایجان غربی رخ میدهد و این امر نیاز به آمادگی ها و تدابیر لازم برای مواجهه با این بحرانها را دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر شناخت بیش از پیش از وضعیت  و اکولوژی زمین و نگاه دقیق به زمین شناسی، اظهار امیدواری کرد با پیش بینی ها ، تمهیدات و آمادگی های لازم و مدیریت اصولی و تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ می شود شاهد کاهش بلایا و بحرانهای طبیعی در استان باشیم.

رحمانی همچنین بر لایروبی به موقع رودخانه ها ، هماهنگی و همدلی دستگاههای مرتبط با مدیریت بحران، آمادگی نیروهای امداد و نجات و راهدارخانه ها برای اسکان موقت در راه مانده ها، تامین و نگهداری سوخت مازاد برای مواقع مورد نیاز و آمادگی ناوگان سنگین برای مقابله با موارد احتمالی در زمستان امسال تاکید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز