رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در جمع دانشجویان :

دانشجویان از مهارت خود برای رفع مشکلات کشور استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۹۳۴۵۲۰
دانشجویان از مهارت خود برای رفع مشکلات کشور استفاده کنند
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان جمع دانشجویان و مدرسان مرکزآموزش علمی – کاربردی دادگستری کل استان گلستان گفت:انتظار ما از دانش آموختگان این دانشگاه این است که از مهارتی که آموزش دیده اند، برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و رفع مشکلات کشور استفاده کنند و همچنین در یک محیط کاملا پر نشاط علمی مطالبه گر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان در جمع  دانشجویان و مدرسان مرکزآموزش علمی – کاربردی دادگستری کل استان گلستان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن رحلت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت 16 آذر بزرگداشت مقام دانشجو با بیان اینکه؛ دانشجویان آینده سازان کشور هستند و آینده جامعه در دستان آنها رقم خواهد خورد  اظهار کرد:  دانشجویان در به ثمررسیدن انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند،  نقش‌آفرینی دانشجویان یکی از راهکارهای  مهم ضروری برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

دهقانی تاکید نمود؛ دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی به عنوان  یکی از دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محسوب می‌شود و دانشجویان نیز باید در راستای اهداف دانشگاه که از دانشگاه های نسل سوم است با مهارت آموزی به این سمت حرکت کنند، تا بتوانند در تمام عرصه ها افتخار آفرین کشور باشند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان گفت: انتظار ما از دانش آموختگان این دانشگاه این است که از مهارتی که آموزش دیده اند، برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و رفع مشکلات کشور استفاده کنند و همچنین در یک محیط کاملا پر نشاط علمی مطالبه گر باشند.

امیر احمد دهقانی اظهار داشت: امسال مجوز بررسی و صدور تک درس های مهارتی به استان واگذار شد، و از این پس می توانیم تک درس های مهارتی شغل محور مورد نیاز منطقه را در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، بررسی، مصوب و برگزار نماییم.

وی ادامه داد:  یکی از برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانشجویان این است که افرادی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات دانشگاه با کارمزد ۲ درصد برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوظهور استفاده کنند.

وی اضافه کرد:  با توجه به این موضوع دانشجویان باید یأس و نا امیدی را کنار گذاشته و در جهت پیشرفت استان و کشور عزیزمان گام بردارند.

در خاتمه دهقانی ضمن قدردانی از ریاست کل دادگستری کل استان گلستان جهت مساعدت و امضاء تفاهم نامه مشترک بین دادگستری کل استان گلستان و مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری گلستان اعلام کرد: دانشجویان می توانند با هماهنگی لازم از ظرفیت های شعب شورای حل اختلاف استان برای گذراندن دوره های کاربینی، کارورزی استفاده نمایند.

در پایان مراسم بزرگداشت مقام دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و روسای دادگستری کل و دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد و  از دانشجویان ممتاز تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز