سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز:

تمامی تیم های حاضر در لیگ دو برای صعود می جنگند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۳:۵۴
کد خبر: ۹۳۴۵۴۲
تمامی تیم های حاضر در لیگ دو برای صعود می جنگند
سرمربی تیم شهدای رزکان البرز با بیان اینکه تمامی تیم های حاضر در لیگ دو برای صعود تلاش می کنند گفت: هیچ تیمی در لیگ دسته دوم ضعیف نیست و ما هم با بدشانسی امتیازاتی را از دست دادیم که با پیروزی در دیدار مقابل بعثت کرمانشاه به جدول برخواهیم گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن کریمی اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم جوان شهدای رزکان اولین سال حضور در لیگ دو را تجربه می کند به طبع با مشکلاتی در دیدارهای خارج از خانه مواجه بود که باید با پیروزی در دیدارهای خانگی ضمن جبران نتایج ضعیف جهت حضور در جمع مدعیان بالای جدول نیز تلاش کنیم.

وی کیفیت نامرغوب ورزشگاه برخی شهرستان ها را عامل ناکامی تیم خود دانست و گفت: تیم شهدای رزکان به ارائه بازی زمینی و باکیفیت عادت دارد اما زمین نامناسب برخی شهرستان ها که مناسب برگزاری فوتبال نیستند فرصت بازی کردن و کسب نتیجه را از تیم ما می گیرد.

سرمربی تیم شهدای رزکان البرز در خصوص تیم بعثت کرمانشاه گفت: بعثت را تیمی باانگیزه و سخت کوش دیده ام و می دانم که هیچ چیز در لیگ دو قابل پیش بینی نیست اما تیم شهدای رزکان در دیدار مقابل کرمانشاه چاره ای جز پیروزی ندارد.

کریمی از تقویت تیم شهدای رزکان در تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ دو خبرداد و گفت: با جذب بازیکن درپست های مورد نیاز بدون شک تقویت و شاهد تیمی قدرتمند در نیم فصل دوم خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز