ممنوعیت عرضه قلیان در سواحل

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۰:۵۳
کد خبر: ۹۳۴۶۷۴
ممنوعیت عرضه قلیان در سواحل
فرماندار بندرعباس گفت: عرضه قلیان در طول نوار ساحلی بندرعباس در برخی ساعات ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نظر به ضرورت فراهم سازی زمینه بهره مندی عموم شهروندان از سواحل دریا و بهره گیری از زیبایی ها و طراوت و نشاط آن و همچنین بهره گیری مطلوب از زیرساخت های فراهم شده توسط دستگاه های متولی جلسه ای  به ریاست فرماندار بندرعباس برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده و بمنظور فراهم سازی زمینه بهره مندی عموم شهروندان از سواحل شهر و زیر ساختهای ساحل مربوطه ، عرضه قلیان از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در طول ساحل بندرعباس ممنوع است.

عزیزاله کناری تصریح کرد: با توجه به ضرورت بهره گیری شهروندان و خانواده ها از ساحل زیبا و باطراوت و دریای آبی،  از ساعت ۱۶ تا ۲۲ عرضه قلیان از پارک کپشکن سورو تا غدیر ممنوع است و هماهنگی لازم با  شهرداری، انتظامی و  قضایی انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده است در محدوده ساحلی توسط شهرداری به کمک بهداشت و درمان، محیط زیست و سایر دستگاه های مرتبط، پیام های ارشادی و تشویقی و… جهت آشنایی بیشتر جوانان با مضرات استفاده از قلیان با نصب بنر و… اطلاع رسانی و هشدار داده می شود.

کناری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی شهروندان، میزان مصرف قلیان در ساحل به حداقل ممکن برسد و ساحل عاری از آلودگی داشته باشیم تا خانواده ها به راحتی بتوانند در ساحل حضور یابند و به تفریح بپردازند.

 

نظر شما
پرونده ویژه