رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان:

اجرای برنامه های تحکیم بنیان خانواده در جهت کاهش آسیب های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۲:۴۵
کد خبر: ۹۳۴۶۸۱
اجرای برنامه های تحکیم بنیان خانواده در جهت کاهش آسیب های اجتماعی
رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: کارگاه های برنامه های تحکیم بنیان خانواده با هدف تحکیم بنیاد خانواده برای کارمندان متاهل دستگاه های اجرایی برگزار میشود و برنامه های دیگری نیز با همین رویکرد در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ قاسم مارزلو با اشاره به برگزاری کارگاه های تحکیم بنیاد خانواده از سوی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: این کارگاه ها با هدف تحکیم بنیاد خانواده برای کارمندان متاهل دستگاه های اجرایی برگزار میشود و برنامه های دیگری نیز با همین رویکرد در دست اجرا داریم.

وی گفت: آموزش به کارکنان دستگاه های اجرایی با هدف توانمندی و تحکیم بنیان خانواده، آموزش به کارکنان مجرد، آموزش به جوانان متقاضی و سازمان های مردم نهاد با عنوان کارگاه های آموزش های پیش از ازدواج، برنامه های آموزشی در قالب تفاهم نامه با کانون اصلاح و تربیت و اداره کل زندان ها که هرهفته با والدین مددجویان در کانون اصلاح و تربیت برگزار میشود از جمله  برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ازدواج و تحکیم بنیاد خانواده است.

وی افزود: آموزش به دانشجویان و جوانان متقاضی در شهرستان های مختلف را نیز برگزار کرده ایم و حدود 200 کارگاه در سال به همت سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره در سراسر استان برگزار میشود.

وی تاکید کرد: گلستان در حوزه ازدواج و تکریم بنیان خانواده از استان های برتر است.

مارزلو خاطرنشان کرد: مقرر شد یک مشاورهفته ایی یک بار در خانه جوانان مستقر شود تا جوانان بتوانند از خدمات مشاوره رایگان در این مکان استفاده کنند.

وی گفت: در قالب برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی طی تفاهم نامه با دادگستری، تعدادی از زوج های متقاضی طلاق در مراکز مشاوره اداره کل ورزش و جوانان مورد مشاوره قرار بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز