فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

رشد و توسعه علمی مطالبه مهم رهبری از دانشجویان است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۳:۲۹
کد خبر: ۹۳۴۷۲۱
رشد و توسعه علمی مطالبه مهم رهبری از دانشجویان است
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از اهداف شوم دشمنان انقلاب عقب ماندگی علمی کشور است، افزود: دانشجویان باید با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در جهت رشد و توسعه علمی کشور بکوشند

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، سردار حسین معروفی در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر شهرستان گنبدکاووس به میزبانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشجویان خط شکنان و مایه اعتلای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: دانشجوی انقلابی باید ویژگی های خاصی را در خود تقویت و حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه همیشه دشمنان با هر حربه ای در مقابل ملت ایران نافرجام مانده اند، تصریح کرد: ۹۵ درصد اقدامات دشمنان انقلاب بر روی عملیات روانی متمرکز است که تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب یکی از مهمترین حربه های آنهاست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید براینکه ترویج تریبون آزاد، کرسی های آزاد اندیشی و مطالبه گری از مؤکدات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید وفادار به اسلام و غیرت انقلابی داشته باشند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دانشجویان در طی ۴۰ سال انقلاب نیرو محرکه جامعه بوده اند، افزود: وظیفه شما دانشجویان تولید علمی و فکری جهت قدرت و پیشرفت کشور است.

وی ذات و فطرت دانشجو را سیاسی خواند و گفت: دانشجو باید سیاسی باشد اما نباید به آفت سیاست زدگی و سیاست کاری گرفتار شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید براینکه حزب و جناح دانشجوی انقلابی و بسیجی فقط خط رهبری است، خاطرنشان کرد: دانشجو متعلق به نظام، انقلاب و مردم است نه جناح و حزبی خاص.

سردار معروفی مهمترین نقشه دشمن در سال های اخیر را عقب نگه داشتن سیستم اقتصادی دانست و ادامه داد: وظیفه شما این است که تمام توان خود را برای جلوگیری از خالی شدن سفره مردم به کار ببرید.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی علمی را از اهداف دیگر دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: دغدغه دانشجویان باید همچون رهبر معظم انقلاب رشد و توسعه علمی کشور باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به آشوب اخیر در ارتباط با گرانی بنزین گفت: برخی مطالب مطرح شده در ارتباط با مخالفت سپاه با مطالبه مردم خلاف واقع و کذب است و ما همواره کنار مردم بوده و آنها را از صف اغتشاشگران جدا میدانیم.

در پایان مراسم نیز از دانشجویان جهادگر و مسؤلان اردوهای جهادی حاضر در جلسه تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز