یک طراح ماشین الات کشاورزی در گفتگو با برنا:

چندین ابداع در تولید ماشین های کشاورزی داشته ام/جهاد کشاورزی حمایت کافی ندارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۶:۰۸
کد خبر: ۹۳۵۰۷۵
چندین ابداع در تولید ماشین های کشاورزی داشته ام/جهاد کشاورزی حمایت کافی ندارد
یک طراح ماشین الات کشاورزی ضمن بیان اینکه چندین ابداع در تولید ماشین های کشاورزی داشته ام گفت: جهاد کشاورزی حمایت چندانی از ابداعات ما نداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ قربانعلی شریف درحاشیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی،فناوری و فن بازار گلستان در مصاحبه با خبرنگار برنا در خصوص طراحی ماشین الات کشاورزی گفت: طراحی، تولید و مونتاژ ادوات و ماشین الات کشاورزی و صنعتی اعم از کارخانه های تولیدی و تبدیلی، دستگاه های کارخانجات شالیکوبی، خشک کن های هوای فشرده و هوشمند از جمله محصولات شرکت ما می باشد.

وی افزود: ماشین الات شستشوی غلات و حبوبات، درجه بندی محصولات کشاورزی در سطح دانش بومی و بومی سازی، ساخت خشک کن شالی فوق کم مصرف و بدون اتلاف انرژی و بوجاری برنج با قابلیت جداسازی هم زمان لاشه و نیم دانه، نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی و سورتینگ برنج نیز از دیگر محصولات شرکت ما می باشد.

وی با بیان اینکه چندین ابداع در تولید ماشین های کشاورزی داشته ام گفت:    یک خشک کن طراحی کرده ام که مصرف سوخت آن را بسیار پایین است که هزینه تولید آن 50 میلیون تومان می باشد و ظرفیت آن 10 تن است و تا کنون 300 دستگاه در خارج استان فروخته ایم.

شریف در پایان گفت: طرح های بسیاری داریم که افراد زیادی با اجرایی شدن آنها شاغل خواهند شد، اما متاسفانه حمایت چندانی از سوی جهاد کشاورزی صورت نمیگیرد.

 

 

نظر شما