رئیس ستاد اقامه نماز کشور در گرگان:

مهارت به بدنه تحصیل تزریق شود/ دستگاه های اجرایی اجلاسیه نماز را شکوفا کنند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۳:۵۲
کد خبر: ۹۳۵۱۰۰
مهارت به بدنه تحصیل تزریق شود/ دستگاه های اجرایی اجلاسیه نماز را شکوفا کنند
حجت الاسلام قرائتی گفت: مشکل اشتغال در کشور به این دلیل است که فارغ التحصیلان دانشگاهی فاقد مهارت هستند و مهارت باید به بدنه تحصیل تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان، حجت الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» رییس ستاد اقامه نماز کشور  در نشست صمیمی با مدیران دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: قرآن می فرماید در انجام فعالیت ها حق مطلب را ادا کنید و اگر نمی توانیم حق آن کار را جاری سازید حداقل کوتاهی و کم برای فعالیت های خود نداشته باشید.

رئیس ستاد اقامه نماز ادامه داد: گاهی انسان تصور می کند به وظیفه خود عمل کرده و این در حالی است که باید انسان بیش از وظیفه محوله در میدان باشد.

حجت الاسلام قرائتی گفت: همه ادیان عالم دارند ولی علمای حکومت اسلامی  باید ویژگی خاصی داشته باشند و  در همه کشورها مدیر وجود دارد ولی در جمهوری اسلامی ایران باید مدیریت به گونه ای خاص در مسیر خدمت رسانی به مردم باشد.

حجت الاسلام قرائتی گفت: در کشور ۳ میلیون لیسانس و فوق لیسانس بیکار داریم و به این میزان میز خدمت دولت برای این افراد وجود ندارد و اشتغال آنها در گروی مهارت است.

وی به خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: مدیران در دستگاه های اجرایی هر کاری که بخواهید انجام دهید راه حلش را پیدا می کنیم و هر کاری را که بنا باشد انجام ندهند نیز راه آن را بدست خواهند آورد.

رئیس ستاد اقامه نماز یادآور شد: بر اساس نص قرآن اگر مردم در کشور زکات دهند فقیری در کشور نخواهیم داشت، بیش از ۹۰ درصد مردم زکات نمی دهند، در کشور شعار می دهیم که نه شرقی و نه غربی هستیم ولی هنوز در انجام وظایف به جایگاه یک مسلمان کامل نیز نرسیدیم.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی  کتاب اقامه نماز را برای پرسنل خود تهیه و از آنها آزمون بگیرند، گفت: مدیران در هفته دو بار حداقل به مساجد بروند و در خانواده فرزندان را به نماز تشویق کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز