استاندار اردبیل خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۰:۲۵
کد خبر: ۹۳۵۱۶۲
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و دانشگاه فنی و حرفه ای کشور
استاندار اردبیل ازانعقاد تفاهم نامه بین استانداری اردبیل و دانشگاه فنی و حرفه ای کشورخبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رییس دانشگاه های فنی حرفه ای کشور اظهار کرد : مقرر شد ظرف مدت ۲ سال ۲۰ میلیارد تومان بطور مشترک برای احداث فضای آموزشی ۳۰۰ متری، احداث ۱۸۰۰متر فضای ورزشی، ۴۰۰ متر فضای فرهنگی مذهبی جهت آموزش پسران و ۱۲۰۰ متر فضای ورزشی و ۴۰۰ متر فضای فرهنگی برای خواهران سرمایه گذاری کنیم.

او اظهار کرد: فضای سرمایه گذاری جمعا ۶۸۰۰ متر زیر بنا با ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در آینده نزدیک سرمایه گذاری و احداث فضاها آغاز می شود.

استاندار اردبیل گفت: دانشگاه فنی حرفه ای اردبیل می تواند نقش اساسی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخش صنعت داشته باشد ولی از امکانات لازم و کافی برخوردار نیست.

وی اظهار کرد: گر چه استان اردبیل به معنای خاص استان صنعتی نیست اما به سمت صنعتی شدن حرکت می کند.

وی با بیان اینکه هرساله شاهدافزایش نیروی انسانی خلاق از دانشگاه های فنی و مهندسی هستیم افزود: نیروی انسانی آموزش دیده و متبهر باید در واحد های صنعتی مشغول به کار شده که با توجه به توسعه کارخانجات استان آموزش نیروی انسانی ضرورت دارد.

بهنام جو با اشاره به اینکه نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده مانع از رکود در کارخانه ها می شوند گفت: نیروی انسانی آکادمیک و تحصیل کرده درآموزشگاه های عالی می توانند کاخانه ها و مراکز صنعتی را به شکل علمی مدیریت کنند.

وی افزود: یکی از مراکزی که نیروی انسانی را برای مراکز صنعتی خوب تربیت می کند دانشگاه فنی حرفه ای است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دانشگاه فنی حرفه ای از امکانات لازم و کامل برخوردار نیست تصریح کرد: این دانشگاه از لحاظ کلاس های آموزشی، کارگاه ها و همچنین امکانات رفاهی برای دانشجویان امکانات مناسبی ندارد.

وی افزود: در روز ۱۶ آذر در جریان بازدید از دانشگاه فنی حرفه ای استان، کمبودها و مسائل و مشکلات احصا شد که این امر زمینه دیدار با دکتر صالحی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای را فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز