در ستاد ساماندهی امور جوانان وشورای ورزش " چگنی " مطرح شد:

راه اندازی و تجهیز خانه جوان چگنی / تکمیل پروژه‌های ناتمام در حوزه ورزش شهرستان

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۰:۲۸
کد خبر: ۹۳۵۱۷۱
راه اندازی و تجهیز خانه جوان چگنی / تکمیل پروژه‌های ناتمام در حوزه ورزش شهرستان
در ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش چگنی برلزوم تکمیل پروژه‌های ناتمام در حوزه ورزش تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش  چگنی در سالن فرمانداری برگزار شد .

سرپرست اداره ورزش و جوانان  چگنی گفت:  :هدف از برگزاری این جلسه ساماندهی امور جوانان، کاهش آسیب اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان می باشد .

معصومه رک رک با اشاره به دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان خواستار تعیین کمیته های تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان  چگنی  شد وبر لزوم راه اندازی و تجهیز خانه جوان شهرستان تاکید کرد.

او ضمن ارائه گزارش پیشرفت برنامه های اشتغال جوانان شهرستان به برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان و همچنین دستور کار شورای ورزش را ، راه اندازی و تجهیز خانه های ورزش روستایی اشاره  کرد .

فرماندار چگنی نیز گفت : توجه به قشر جوان و نیازهای آنها و ایجاد زمینه ازدواج و اشتغال آنها از ضروریات است .

قدرت ترابی نژاد  ایجاد کارگاه های زودبازده در سطح شهرستان را از عوامل منجر به کاهش بیکاری جوانان عنوان کرد و از دستگاه‌های متولی خواست تا نهایت تلاش خود را در جهت ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان به کار گیرند .

او بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص ورزشهای بومی و محلی و  همگانی و ورود جوانان به عرصه ورزش تاکیدکرد و از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های ناتمام در حوزه ورزش در سطح شهرستان اقدام  کنند .

فرماندار چگنی همچنین  توجه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق ، خودکشی و اعتیاد را ضروری دانست .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز