خراسان رضوی جمعه با نشاطی را پیش رو دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۵:۴۳
کد خبر: ۹۳۵۱۸۲
خراسان رضوی جمعه با نشاطی را پیش رو دارد
رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی از برگزاری برنامه های ورزش همگانی از جمله پیاده روی عمومی، کوه پیمایی خانوادگی، دوچرخه سواری و بازیهای بومی محلی در روز جمعه 22 آذرماه در شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی ضمن اعلام این خبر گفت: در سمینار اخیر مدیران کل ورزش و جوانان کشور، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که باید در کشور،  برنامه های ورزش همگانی با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در بین مردم هرچه گسترده تر برگزار شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس به دستور فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان به تمام شهرستان ها بخشنامه شد که برنامه های ورزش همگانی از جمله پیاده روی عمومی، کوه پیمایی خانوادگی، دوچرخه سواری و بازیهای بومی محلی را برگزار کنند.

امانی افزود: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد شور و نشاط اجتماعی دربین آحاد جامعه از جمله خانواده ها و همچنین دور کردن جوانان از دنیای مجازی و ایجاد شادابی و سلامتی است. 

رییس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این برنامه ها به طور همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم مثل همیشه استان ما پیشتاز باشد. پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۵۰ هزار نفر در برنامه های سراسر استان مشارکت داشته باشند.

امانی ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران و هیئت های ورزشی این حوزه عنوان کرد: امیدوارم به محض تامین اعتبار با حمایت مدیر کل محترم بتوانیم به ورزش و جوانان شهرستان ها مساعدت مالی داشته باشیم.

وی افزود: در سمینار اخیر مدیران کل ورزش و جوانان کشور، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که باید در کشور،  برنامه های ورزش همگانی با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در بین مردم هرچه گسترده تر برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز