کلینیک مشاوره و ازدواج، جایگاهی برای حل معضلات خانوادگی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۲:۵۱
کد خبر: ۹۳۶۱۵۱
کلینیک مشاوره و ازدواج، جایگاهی برای حل معضلات خانوادگی
معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد:راه‌اندازی کلینیک مشاوره و ازدواج یکی از راه حل‌ها برای مقابله با معضلات ازدواج است تا به شهروندان گفته شود اگر در حوزه خانواده و ازدواج مشکلی دارید به این مراکز مراجعه کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی رضایی، شنبه در حاشیه برگزاری نخستین دوره کارگاه کشوری بازآموزی و دانش افزایی مدیران مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج خانواده در شیراز گفت:‌ با توجه به آسیب‌هایی که در حوزه ازدواج و طلاق به وجود آمده و شاهد پایین آمدن ازدواج و افزایش طلاق هستیم، این کارگاه برگزار می شود.

او افزود: برای اینکه این کلینیک ها کارآمدتر باشند وزارت ورزش و جوانان  به صورت دوره ای برای مدیران برنامه های آموزشی، باز آموزی، دانش افزایی و ارتقای مهارت برگزار می کند.

رضایی بیان کرد:‌از آنجا که ازدواج از روند سنتی و طبیعی خارج شده و آسیب طلاق افزایش یافته، نیاز است که در سراسر کشور به صورت تخصصی مراکزی تشکیل شود و به این معضلات رسیدگی کند.

این مقام مسوول ادامه داد:‌۹۰ مرکز مشاوره در وزارت ورزش و جوانان فعال است، با همکاری سازمان روان شناسی کشور مجوز کلینیک مشاوره ازدواج و خانواده صادر می شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این کارگاه ها با حضور مدیر سازمان روانشناسی کشور از تابلو تخصصی کلینیک خانواده و مشاوره ازدواج، رونمایی می شود.

رضایی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این مراکز سواد جامعه بالا برود و خانواده ها بدانند برای رفع اینگونه مشکل ها به کدام مرکز مراجعه کنند، همانگونه که  در حوزه نظام پزشکی این کار انجام می شود.

این کارگاه بیست و چهارم آذر در شیراز پایان می باید و از مراکز برتر حوزه مشاوره و ازدواج کشور تقدیر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز