فرمانده نیروی انتظامی گلستان خبر داد:

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد/ کاهش ۲۴ درصدی تصادفات در سال جاری

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۹:۵۹
کد خبر: ۹۳۶۲۲۷
طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد/ کاهش ۲۴ درصدی تصادفات در سال جاری
فرمانده نیروی انتظامی گلستان از آغاز طرح زمستانه پلیس در استان خبرداد و گفت: با همکاری پلیس و مشارکت مردم از ابتدای سال تا کنون ۲۴ درصد از تصادفات کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان، سردار روح الامین قاسمی شنبه 23 آذر در آیین آغاز طرح زمستانه پلیس اظهارکرد: اقتدار پلیس در برابر کسانی که به دنبال از بین بردن نظم در جامعه هستند مشهود است و قطعاً پلیس با افرادی که به دنبال بی نظمی و به مخاطره انداختن امنیت مردم هستند، برخورد قاطعانه خواهد داشت و همچنین مردم در کنار اقتدار شاهد مهربانی نیروی انتظامی نیز خواهند بود.

وی افزود: امروز طرح رزمایش زمستانه نیروی انتظامی به همراه دستگاه خدمات رسان برای کمک به تمام مردم کشور و استان آغاز می شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه در سطح استان گلستان سه محورمواصلاتی برف گیر وجود دارد افزود: همکاران ما در سه محور توسکستان، محور خوش ییلاق به سمنان و محور جنگل گلستان به سمت استان خراسان شمالی با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم هستند.

وی ضمن بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نیرو در طرح زمستانه به کار گیری شده اند، تصریح کرد: در طرح زمستانه ۹۱ تیم و 10 پاسگاه پلیس راه به کارگیری می شوند.

وی بیان داشت: با همکاری پلیس و مشارکت مردم از ابتدای سال تا کنون ۲۴ درصد از تصادفات کاهش یافته که تصادفات جرحی سه درصد و تصادفات خسارتی ۹ درصد کاهش داشته است.

سردار قاسمی همچنین اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون میزان مجروحین یک درصد و میزان فوتی ها در تصادفات جاده ای ۲۵ درصد کاهش یافته است و این اتفاق به واسطه توجه و همکاری رانندگان و حمایت همه دستگاه ها حاصل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان داشت: رانندگان در این فصل با بررسی وضعیت جاده ها و همراه داشتن تجهیزات اقدام به سفر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز