دستگیری عامل کلاه‌برداری ۲۰۸ میلیاردی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۳۶۳۲۳
دستگیری عامل کلاه‌برداری ۲۰۸ میلیاردی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات پلیس ساوه برای دستگیری عامل کلاه‌برداری ۲۰۸ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: این فرد این مبلغ را در استان‌های مازندران و یزد کلاه‌برداری کرده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «حسن مفخمی شهرستانی» گفت: با ارجاع ۲ پرونده نیابت قضائی از استان‌های مازندران و یزد به پلیس شهرستان ساوه در خصوص دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای، بررسی های تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آغاز تحقیقات مشخص شد که در یکی از این پرونده ها، متهم تحت تعقیب، با عنوان تعمیرکار دستگاه لیفتراک و استفاده از ترفندهای متقلبانه، تعداد ۱۵ دستگاه لیفتراک را از شرکتی در استان مازندران تحویل گرفته و بعد از انتقال به شهرستان ساوه به صورت غیرقانونی به شرکت‌های صنعتی فروخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در پرونده‌ای دیگر نیز این فرد با جعل کارت شناسایی مربوط به یکی از سازمان های دولتی، از افرادی در استان یزد مبلغ ۵۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

سرهنگ مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه ریزی ویژه پلیس در رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: در مرحله نخست رسیدگی به این پرونده، با هماهنگی مرجع قضائی کلیه دستگاه‌های لیفتراکی که به کارخانه ها و شرکت‌های صنعتی فروخته شده بود، کشف و توقیف شد و مراحل قانونی تحویل آنها به مالکان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات، متهم که اهل شهرستان ساوه است ولی در مکانی نامعلوم در یکی دیگر از استان های کشور ساکن شده بود، با شگردی خاص به شهرستان ساوه دعوت و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز