صبح امروز به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد:

هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۰:۲۹
کد خبر: ۹۳۶۵۵۸
هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی
هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس در دو بخش سنگین و هدفمند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، مجید تجر صبح امروز در هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارونی که به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه نام نویسی و تحویل سازه های این دور از مسابقات روز پنجشنبه انجام شد، اظهار کرد: رقابت ها در دو بخش سنگین و هدفمند از روز جمعه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد شروع شد.

وی با بیان اینکه ۴۸ تیم دانش آموزی از شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، کلاله، گرگان و آزادشهر در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: ۲۰ تیم نیز از دانشگاه های آزاد گنبدکاووس، آزادشهر، کلاله، گرگان و موسسه آموزش عالی مائده گرگان حضور داشتند.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با تاکید براینکه در گرایش سنگین پل های ماکارانی تحت تاثیر نیروی کششی توسط خرپا قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: دبیرستان حضرت فاطمه (س) آق قلا، دبیرستان فرزانگان دوره اول و هنرستان فاطمه الزهرا (س) گنبدکاووس مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

تجر مقام های اول تا سوم کسب شده در بخش سنگین توسط دانشجویان را نیز اعلام کرد و گفت: دانشگاه های آزاد گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در گرایش هدفمند سازه ها می بایست به مدت ۲ دقیقه وزنه ۵ کیلوگرمی را تحمل کنند، افزود: تیم های دانش آموزی دبیرستان ممتازان گرگان، دبیرستان های فرهیخنگان و سما متوسطه اول گنبدکاووس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تجر مقام های کسب شده توسط دانشجویان در بخش هدفمند را نیز اعلام کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد گرگان مقام اول، دانشگاه آزاد کلاله مقام دوم و دانشگاه آزاد گنبدکاووس مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات از تیم های برتر با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز