استاندار گلستان در رزمایش ترافیکی زمستان ۹۸ :

تلاش میکنیم امسال حوادث جاده ای را به حداقل برسانیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵:۵۰
کد خبر: ۹۳۶۶۲۶
تلاش میکنیم امسال حوادث جاده ای را به حداقل برسانیم
استاندار گلستان با اشاره به فعالیت دستگاه های مرتبط با راه های استان اظهار کرد: تلاش داریم میزان عوارض حوادث جاده ای را در زمستان سالجاری به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ هادی حق شناس در رزمایش ترافیکی زمستان 98 دستگاه های فعال در حوزه جاده ای و ترافیکی تصریح کرد: آمادگی لازم در اورژانس، هلال احمر، پلیس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و در کنار آنها شهرداری ها برای کنترل وضعیت و به حداقل رساندن آسیب ها در حوادث جاده ای وجود دارد و باعث به وجود آوردن آرامش روحی و روانی برای مردم میشوند.

وی افزود: محورهای خروجی استان به سمت استان های خراسان شمالی، سمنان و مازندران با حضور این دستگاه ها به خوبی مدیریت میشود تا هم شهروندان گلستانی و هم مسافران به کمترین مخاطره مواجه شوند.

 وی یادآور شد: در سالجاری امکانات و هماهنگی تمامی دستگاه ها نسبت به سال قبل افزایش یافته و اقدامات با آمادگی بیشتر صورت می پذیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه حادثه خبر نمیکند و هر لحظه ممکن است اتفاق یا یک بلای طبیعی در راه های استان اتفاق بیافتد، تاکید کرد: نجات جان مردم و خدمات پلیس در کنار خدمات سایر دستگاه ها در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز