حاجی پور سرپرست فرمانداری پارس آباد:

داوطلب شدن در جمعیت هلال احمر یک افتخار است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۸:۳۷
کد خبر: ۹۳۶۷۵۴
همایش پیشگیری از اعتیاد با موضوع"یاری گر هم باشیم" بمناسبت چهاردهم آذر روز جهانی هلال احمر با حضور سرپرست فرماندار،معاون مدیر کل جمعیت هلال احمر استان اردبیل،مدیران و مسئولان دستگاهها و داوطلبان دلسوز و اعضای افتخاری امداد و نجات در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش برنا؛حاجی پور با تشریح فرایند شڪل گیری جغرافیای مغان در طول میلیونها سال اظهار داشت: تمدن های تاریخی بسیاری در این منطقه رقم خورده که در نتیجه حوادث و بحران های طبیعی و غیرمترقبه بوده و نیازمند وجود امدادگران دلسوز در این جلگه را مشهود می نمایاند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد یادآور شد: این شهرستان به لحاظ شڪلی دارای خط طولی  بوده و امدادرسانی به آن در زمان بحران ڪار بسیار دشواری است و نیازمند برنامه مدون از سوی مدیریت جمعیت هلال احمر است.

وی گفت: امداد رسانی اقدام بسیار سخت و دشواری است ڪه امدددگران این وظیفه خطیر را به دوش ڪشیده اند.

سرپرست فرمانداری پارس آباد خاطر نشان ڪرد: امداد رسانی در این شهرستان باید با برنامه های خاصی از سوی مدیریت جمعیت هلال احمر همراه باشد تا بتوانند در زمان بحران آن را مدیریت نماید.

حاجی پور تصربح ڪرد:بارش بارانهای سیل آسای مغان ڪه سابقه ویرانگری زیادی در چهل دهه اخیر شاهد آن بوده ایم همچنان این منطقه را تهدید میڪند و هر لحظه ممڪن است شاهد حوادث تلخی در این منطقه باشیم.

او با بیان اینڪه داوطلب شدن در جمعیت هلال احمر دارای بیشترین ریسڪ و زحمت میباشد،گفت: امدادگران با علم به خطرات جانی در این سازمان عضویت یافته و حقیقتا جهاد در را خدا میڪنند.

وی گفت: اهمیت این سازمان در دنیا به قدری است ڪه روز چهاردهم در سازمان ملل به عنوان روز هلال احمر یا صلیب سرخ رسمی ثبت شده رسیده است و بزرگترین افتخار این سازمان داوطلبان از خود گذشته این نهاد است ڪه سرمایه ای ارزشمند برای ڪشور محسوب می شود.

حاجی پور اظهار داشت:هلال احمر تنها یڪ نیروی امداد رسان نیست و در دیگر فعالیت های اجتماعی نظیر اقدامات پزشڪی ،بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت داشته و از تمامی اقشار جامعه داوطلب در این سازمان جذب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز