هشدار مدیریت بحران هرمزگان:

بارش های شدید در راه است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۳۶۹۲۸
بارش های شدید در راه است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های شدید، مردم نکات ایمنی را رعایت و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا صفا ایسینی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های شدید، مردم نکات ایمنی را رعایت و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

صفا افزود: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی هرمزگان در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در اکثر نقاط استان، رگبار باران همراه با آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، رعد وبرق و احتمال وقوع تگرگ، سیلابی شدن مسیل‌ها، وزش باد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

او گفت: از فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و دستگاه‌های متولی استان انتظار می‌رود که تدابیر پیشگیرانه را اتخاذ نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: حفظ آمادگی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با جاری شدن سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و یا هرگونه حادثه احتمالی مورد تاکید است.

صفا گفت: با توجه به متلاطم بودن دریا و پیش بینی آبگرفتگی معابر از مردم خواسته می‌شود از سفر‌های غیر ضروری دریایی و جاده‌ای خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز