آغاز کلاس‌های مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی در سبزوار

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۷:۴۲
کد خبر: ۹۳۷۲۰۱
آغاز کلاس‌های مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی در سبزوار
​رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار از آغاز دوره های تئوری مربیگری درجه 3 با دستور العمل جدید وزارت ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید نصراله زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل جدید وزارت ورزش و جوانان، دوره‌ تئوری مربیگری درجه سه در رشته آمادگی جسمانی در بخش بانوان در سبزوار آغاز شد.

وی افزود: این دوره آموزشی از روز شنبه 23 آذرماه تا 1دی ماه با حضور 33 شرکت کننده آغاز و به مدت 8 روز در سالن آموزش مجموعه ورزشی شهید حقانی سبزوار برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار بیان کرد: این دوره طی 72ساعت و با تدریس دروس روانشناسی ورزشی اخلاق در ورزش، رشد و تکامل حرکتی، مبانی تربیت بدنی و علوم ورزشی، نقش مربی، برنامه ریزی و طراحی تمرین، آناتومی و فیزیولوژی عمومی، تجزیه و تحلیل مهارت‌های ورزشی، ایمنی در ورزش احیاء و کمک‌های اولیه، تغذیه ورزشی، استعدادیابی و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

نصراله زاده با بیان اینکه این دوره‌ها پیش نیاز حضور مربیان برای شرکت در دوره‌های علمی و تخصصی مربیگری است، اظهار کرد: این دوره‌ها به منظور افزایش توان علمی مربیان مختلف رشته‌های ورزشی و با حضور اساتید مجرب علوم ورزشی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این دوره به کسانی که موفق به کسب نتایج قبولی شده اند گواهی حضور در دوره عملی اهداء می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز