ایوانوویچ: برای پیروزی به کرمان آمده ایم

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۷:۱۴
کد خبر: ۹۳۷۲۰۴
ایوانوویچ: برای پیروزی به کرمان آمده ایم
سرمربی تیم بسکتبال پارسا مشهد گفت: تیم بسکتبال مس کرمان را کاملا آنالیز کردیم. تیم بسیار خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذاریم. آن‌ها انگیزه‌های زیادی برای بردن دارند اما خب، ما هم برای پیروزی به کرمان آمده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد در آخرین دیدار خود در دور رفت لیگ برتر، امروز 25 آذرماه، ساعت 16 در کرمان به مصاف مس خواهد رفت. دیداری که از نظر سرجان، سرمربی صربستانی تیم مشهد، دیداری حساس و مهم است.

ایوانوویچ در این باره گفت: «تیم مس کرمان را کاملا آنالیز کردیم. تیم بسیار خوبی است و به آن‌ها احترام می‌گذاریم. آن‌ها انگیزه‌های زیادی برای بردن دارند اما خب، ما هم برای پیروزی به کرمان آمده‌ایم.»

وی خاطرنشان کرد: «تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. بعد از باخت به مهرام سعی کردیم آن را فراموش کنیم. شرایط آن بازی خاص بود. ما نقاط ضعفمان را دیدیم و روی آن‌ها کار کردیم. باید سعی کنیم دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنیم.»

سرمربی پارسا در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی اظهار کرد: «خوشبختانه همه بازیکنانمان را داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.»

سرجان ایوانوویچ با اشاره به برنامه‌هایش برای تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال اذعان کرد: «بازیکنان به ریکاوری نیاز دارند. 4 روز را تعطیل اعلام کردم و از روز پنجم تمرینات را دوباره شروع می‌کنیم. نیم‌فصل دوم، بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم. امیدواریم این ریکاوری سبب شود با وضعیت روحی خوبی وارد نیم‌فصل دوم شویم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز