با شعار محوری شهدا رمز ایستادگی

کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۶:۰۶
کد خبر: ۹۳۷۲۱۶
کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل برگزار شد
کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل با شعار محوری شهدا رمز ایستادگی در برابر استکبار روز دوشنبه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش برنا،رییس دانشگاه محقق اردبیلی در این گنگره یکروزه گفت: برخی کشورها امروزه به فناوری‌های خود می بالند و هواپیماهای پیشرفته را معیار قدرت قلمداد می کنند ولی در ایران اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت اصلی ترین عامل قدرت است که امنیت ملی را تقویت می کند.

عزیز حبیبی با بیان اینکه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت سبب مایوس شدن دشمن شده است افزود: هیچ چیز جز فرهنگ ایثار و شهادت نتواسته ما را در برابر دشمنان مصون نگه دارد و ضروری است برای ترویج این فرهنگ همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل برنامه‌ای عظیم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که فضای دانشگاه‌های استان را به لحاظ معنوی و ارزشی تضمین می‌کند.

حبیبی اظهار داشت: شهدای دانشجو ستارگانی هستند که هر جویای حقیقت می‌تواند راه خود را از این شهدای عزیز پیدا کنند.

در این کنگره که با مشارکت سپاه حضرت عباس و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد  از اپلکیشن کتاب امتحان نهایی رونمایی و تئاتر "بابا نفس داد "به کارگردانی هنرمند بسیجی سید رزاق صفوی و بازیگری عیسیعبدی به نمایش گذاشته شد.

در ادامه کنگره، مرشد شاهمرادی، هنرمند و بازیگر سینمای دفاع مقدس به خاطره‌گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اجرای تئاتر توسط گروه بسیج هنرمندان استان، اجرای موسیقی زنده و مداحی از برنامه‌های جانبی آن بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز