مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد:

اجرای ۸ طرح پژوهشی فقط در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۳۷۶۸۴
اجرای ۸ طرح پژوهشی فقط در خراسان جنوبی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای هشت طرح پژوهشی توسط دانش آموزان و معلمان پژوهشگر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد علی واقعی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استانی و کشوری آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید پژوهش را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم، اظهار کرد: کم رنگ بودن پژوهش سبب بروزآسیب های بسیاری در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه باید دانش آموزان را به تفکری هدایت کنیم که نتیجه آن خلاقیت و نو آوری باشد، افزود: پژوهش و خلاقیت کلید تحول در تربیت بوده که نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است.

واقعی با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۴۰ میلیون تومان برای انجام طرح های پژوهشی در استان هزینه شده است، گفت: در حال حاضر هشت طرح پژوهشی در استان در حال انجام است.

وی  ادامه داد: این طرح ها در موضوعات نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس، واکاوی آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان، تاثیر پژوهش عملی در آموزش، راه اندازی مدرسه مجازی، جمع آوری اسناد تاریخی در بعد فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش استان و مدرسه شوکته و طرح های نیاز سنجی و استفاده از ظرفیت های موسسات مردم نهاد و دستگاه های دولتی در حوزه سواد آموزی در حال اجرا است.  

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه طی هفته پژوهش از ۲۴۰ دانش آموز و معلم پژوهشگر در استان تجلیل می شود، گفت: همچنین در این جلسه از ۱۵ نفر در سه عرصه جشنواره پژوهشگر برتر، جشنواره معلم پژوهنده و فراخوان مولفین کتاب برتر آموزش و پرورش تجلیل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز