در جلسه شورای عالی ورزش مطرح شد

برادران : اردبیل در زمستان میزبان دو رویداد مهم ورزشی می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۸:۰۹
کد خبر: ۹۳۷۷۴۱
طبق اعلام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، زمستان سال جاری اردبیل همایش سراسری پیاده روی و صعود بین المللی به قله سبلان میزبانی می کند .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری در این خصوص گفت: :در سه ماه آخر سال همایش سراسری پیاده روی در اردبیل برگزار می شود که این همایش فرصتی برای شناساندن ظرفیت‌های بالقوه استان و بهترین فرصت برای معرفی توانمندی های مختلف ورزشی، گردشگری همچنین زمینه‌های لازم برای فعالیت گسترده ورزش های همگانی در بین آحاد جامعه است که زمان میزبانی این همایش سراسری بعد از بررسی تمامی جوانب اعلام می شود .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود : درراستای اجرای طرح "زمستان بیدار " صعود بین المللی کوهنوردان به مناسبت دهه مبارک فجر از 9 لغایت 12 بهمن به قله سبلان انجام می شود . دراین صعود 400 کوهنورد داخلی و خارجی از جمله کوهنوردان 10 کشور خارجی حضور خواهند داشت. این صعود بین المللی برای اولین بار در سطح استان اردبیل انجام می شود و هماهنگی های لازم با فدراسیون کوهنوردی صورت گرفته است .

برادران اظهار کرد : برای میزبانی بهتر این رویداد به 4 دستگاه آمبولانس و بازگشایی مسیرهای صعود نیاز است .تلاش می کنیم میزبانی شایسته ایی از این رویداد داشته باشیم و درجهت معرفی ظرفیت های گردشگری و ورزشی استان گام برداریم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز