تعطیلی مدارس درمیان

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۲:۵۷
کد خبر: ۹۳۸۱۹۳
تعطیلی مدارس درمیان
مدارس شهرستان درمیان به علت بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیل‌ها امروز (چهارشنبه) در همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، همه مدارس شهرستان درمیان امروز به دلیل بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی تعطیل است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی هم قبل از این اعلام کرد؛ اکنون راه‌های شهرستان‌های نهبندان، زیرکوه، قاینات، بیرجند و درمیان بر اثر بارش باران لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ترافیک در جاده‌های استان روان است و هیچ یک از مسیرها در حال حاضر بسته نیست.

وی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان داشتیم، محور نهبندان - زابل و محور نهبندان - دهسلم لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی با تاکید بر اطمینان رانندگان از سلامت و ایمنی خودرو در شرایط جوی افزود: زمانی که جاده‌ها لغزنده است رانندگان باید با رعایت فاصله طولی از خودرو جلو و سرعت مطمئنه، از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کنند تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.  

سرهنگ رضایی از رانندگان خواست با توجه محدودیت دید در زمان بارندگی در سطح جاده‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی هم گفت: از روز سه‌شنبه تا صبح پنجشنبه هفته جاری با استقرار و گسترش توده هوای ناپایدار در جو استان علاوه بر وزش تندباد، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زارعی افزود: اوج فعالیت این سامانه از عصر روز گذشته شروع شد که تا امروز چهارشنبه در استان ادامه دارد و وقوع روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط به ویژه مناطق جنوبی استان قابل پیش‌بینی است.

وی بیان کرد: از روز چهارشنبه تا پنجشنبه این هفته علاوه بر کاهش محسوس دما بارش برف نیز در مناطق مستعد و ارتفاعات به خصوص شمال شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

بنا به گفته سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تاکنون هیچ مشکلی ناشی از بارش شدید باران در استان وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز