به زودی صورت می گیرد:

سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۰:۰۹
کد خبر: ۹۳۹۱۷۵
سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز از سفر قریب الوقوع آیت الله رئیسی به استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حسین فاضلی هریکندی در  جلسه هیأت نظارت ستادی بر عملکرد سازمانی قوه قضائیه که در دادگستری کل استان البرز برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور این هیأت در استان اظهار کرد: این جلسه با هدف زمینه سازی سفر رئیس قوه قضائیه به البرز در این استان برگزار شده است.

وی در ادامه به تبیین اهم اقدامات صورت گرفته از ابتدای دوره تحول قضایی با تدوین و اجرای برنامه های اجرایی بخش استانی که به تأیید رئیس دستگاه قضایی  رسیده است، پرداخت.

فاضلی هریکندی با اشاره به اهداف اجرایی این برنامه بیان داشت: کاهش موجودی و مانده پرونده ها و کاهش جمعیت کیفری و  ورودی زندان‌ها و اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرایم از مهم‌ترین اهداف تحولات قضائی است.

 معاون نظارت سازمانی بر عملکرد معاونت راهبردی قوه قضائیه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ویژگی های خاص استان البرز، به تبیین کار و مأموریت های اعضای این هیات در خصوص مشکلات و معضلات تأثیرگذار بر عملکرد دادگستری در سطح استان پرداخت.

حیدر بحرانی، شناسایی راهکارهای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی و همچنین نواقص و معایب موجود در عملکرد سازمانی دادگستری استان را اولویت اصلی این ماموریت برشمرد.

وی با تأکید بر همکاری و هماهنگی مسؤولان استان با مأموران هیأت اعزامی و لزوم تشریح عملکرد شهرستان‌ها خصوصاً ساوجبلاغ و فردیس، از وضعیت کلی عملکرد و بررسی میزان رشد ورودی، مختومه و مانده پرونده ها و همچنین وضعیت شعب از حیث مانده نامتعارف، توضیحاتی را ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز