رونمایی از قهرمان لیگ برتر فوتبال استان البرز

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱:۲۹
کد خبر: ۹۳۹۱۸۵
رونمایی از قهرمان لیگ برتر فوتبال استان البرز
در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان البرز در سال 98 عصر جمعه تیم مقاومت با نتیجه 4 بر 1 پارسیان را شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد و مجوز حضور در لیگ دسته سوم کشور در فصل آینده را نیز کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یکی از نکات مهم در خصوص فصل جاری لیگ برتر فوتبال استان البرز رقابت نزدیک تیم ها با یکدیگر بود که در نهایت تیم مقاومت بعنوان قهرمان این فصل رقابت ها در دیداری فینال گونه معرفی شد.

میانگین سنی پایین وسطح فنی بالا خروجی لیگ البرز در فصل جاری بود

رئیس هیئت فوتبال استان البرز ضمن ابراز خرسندی از رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال استان گفت: میانگین سنی پایین بازیکنان و سطح فنی بالای تیم های شرکت کننده مهم ترین خروجی لیگ برتر فوتبال البرز بود.

منصور بیک وردی اظهار کرد: تمامی تیم ها به اتفاق از آمادگی فنی خاصی برخوردار بوده و تیم قهرمان تا پیش از برگزاری دیدار پایانی به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبود.

وی تصریح کرد: هیچ یک از اعضای خانواده فوتبال البرز از هیچ تلاشی برای برگزاری هرچه بهتر رقابت های لیگ امسال دریغ نکرد و با ادامه این روند به آینده درخشان فوتبال استان امیدوار هستیم.

رئیس هیئت فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات جام حذفی استان البرز گفت: با اتمام کامل لیگ برتر در رده های سنی مختلف در صورتی که تیم ها آماده باشند مسابقات جام حذفی نیز برگزار خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال البرز با نظم خاصی برگزار شد

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه ایجاد نظم در مسابقات مختلف یکی از مهم ترین سیاست های کاری این مجموعه از ابتدای فعالیت خود بوده است گفت: خوشبختانه رقابت های لیگ برتر فوتبال استان البرز از نظم خاصی برخوردار بود و بر اساس برنامه در زمان معین به پایان رسید.

محسن عبدلی در خصوص بعد فنی مسابقات اظهار کرد: از نخستین بازی رقابت های فصل جاری مشخص بود که تمامی تیم ها با آمادگی کامل در لیگ برتر استان حضور دارند و این کیفیت تا روز پایانی و معرفی قهرمان نیز ادامه داشت.

وی گفت: اعتقاد دارم فوتبالی های استان البرز اگر در کنار هم قرار بگیرند اتفاقات مهمی را خلق می کنند و با ایجاد همدلی بین خانواده فوتبال می توانیم به آینده این رشته در البرز امیدوار باشیم.

لیگ برتر فوتبال استان البرز با کمترین چالش برگزار شد

مسئول برگزاری مسابقات هیئت فوتبال استان البرز گفت: رضایت هواداران، مربیان و بازیکنان نشان می دهد که مسابقات لیگ برتر فوتبال استان البرز با کمترین چالش برگزار شده است.

محسن عالمی اظهار کرد: برگزاری باکیفیت مسابقات نه فقط زحمت کمیته برگزاری مسابقات بلکه حاصل تلاش و همدلی تمامی اعضای هیئت فوتبال و تیم های شرکت کننده بوده است.

وی در خصوص برگزاری جشن قهرمانی در پایان مسابقات لیگ گفت: از ابتدا مقرر بود تا جشن قهرمانی امسال به نسبت سنوات گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد که خوشبختانه این هدف محقق شد و از همین حالا باید برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بعدی برنامه ریزی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز