رتبه دوم خراسان رضوی در دور رفت لیگ دسته یک اسکواش

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۴:۲۶
کد خبر: ۹۳۹۱۹۰
رتبه دوم خراسان رضوی در دور رفت لیگ دسته یک اسکواش
دبیر هیئت اسکواش خراسان رضوی گفت: تیم اسکواش خراسان رضوی در جایگاه دوم، دور رفت رقابت های اسکواش لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نصیرزاده با اعلام این خبر افزود: تیم اسکواش استان با ترکیب ابولفضل معتمدی راد، معین نجیب ملایی، احسان بزرگوار و میلاد دوستی نوری  پس از  4 پیروزی و یک شکست در دور رفت لیگ دسته یک اسکواش کشور به مقام دوم رسید.

وی اضافه کرد: این رقابت ها طی روزهای 28 و 29 آذرماه به میزبانی تهران و با حضور 6 تیم خراسان رضوی، ایکورت زنجان، حسنا شیراز، فرین  مهر معرفت گرگان، مناطق نفت خیز جنوب، و لرستان اسکواش برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت های اسکواش استان گفت: تیم های لیگی استان که با  بازیکنان بومی دو سال قهرمان لیگ دسته یک شده و یک بار نیز مقام سومی را به دست آورده اند ، تجربه کافی به منظور حضور در لیگ دسته یک کشور را دارند و امیدواریم امسال با کسب سهیمه لیگ برتر بتوانیم برای استان خراسان رضوی در این رشته مهیج و پرطرفدار افتخارآفرینی کنیم.

گفتنی است؛ طبق اعلام سازمان لیگ، تیم های اول و دوم دسته یک به لیگ برتر صعود خواهند کرد  و به خاطر کاهش هزینه های تیم ها، رقابتهای لیگ کشوری اسکواش بصورت نیمه متمرکز برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز