نجات دو گردشگر اصفهانی در کوهستان های الیگودرز

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۹:۰۵
کد خبر: ۹۳۹۲۶۶
نجات دو گردشگر اصفهانی در کوهستان های الیگودرز
دو گردشگر اصفهانی گرفتار در برف ارتفاعات روستای گندمینه شهرستان الیگودرز توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

  به گزارش  خبرگزاری برناازلرساان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمرلرستان دراین خصوص  اظهار کرد: تجسس عوامل امدادی برای نجات دو گردشگر اصفهانی در ارتفاعات روستای گندمینه شهرستان الیگودرز برای کوهنوردی رفته بودند، ۳ ساعت در برف و سرما به طول انجامید.

صارم رضایی تصریح کرد: طی تماس تلفنی دو گردشگر اصفهانی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان لرستان مبنی بر گم شدن در ارتفاعات گندمینه در شب و روز گذشته با ضعف جسمانی همچنین سرمازدگی شدیدی در این منطقه کوهستان روبه رو شده بودند.

او افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی امداد ونجات کوهستان به سرپرستی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز برای جستجو به روستای گندمینه الیگودرز اعزام شدند.

 رضایی بیان کرد: با توجه به عدم آشنایی گردشگران کار تجسس سخت بود که مختصات و نقطه زنی با هماهنگی انجام شد دو گردشگر اصفهانی نجات پیدا کردند و توسط امدادگران به جهت اقدامات اولیه به پایگاه امداد ونجات بین شهری چمن سلطان انتقال داده شدند.

لازم بذکر است؛گردشگران که توانسته بودند شب تا صبح در کوه با توجه به حجم بالای برف بیدار بمانند هم اکنون در سلامت کامل به سر میبرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز