جانباز سرافراز مشهدی به یاران شهیدش پیوست

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹:۰۸
کد خبر: ۹۳۹۳۰۳
جانباز سرافراز مشهدی به یاران شهیدش پیوست
مراسم تشییع پیکرجانباز 70درصد قطع نخاع قربان نیک رفتار مارشک با حضور با شکوه آحاد مردم و مسئولان در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جانباز سرافراز 70درصد قربان نیک رفتار مارشک که در 24 فرودین 1362 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه از ناحیه دو پا مجروح شده بود، پس از سال ها تحمل درد مجروحیت امروز 30 آذر در بیمارستان امام زمان (عج) مشهد مقدس به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این جانباز سرافراز قطع نخاع دفاع مقدس راس ساعت 9 صبح یکشنبه اول دیماه از  مقابل حسینیه پیروان دین نبوی تا بارگاه ملکوتی حرم امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

پیکر مطهر این شهید بسیجی پس از طواف در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز، در گلزار شهدا "بهشت رضا" مشهد در جوار همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز سرافراز را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.

گفتنی است؛ شهید قربان نیک رفتار مارشک در دوم فروردین 1340 در روستای کریم آباد از توابع مشهد چشم به جهان گشود و در 24 فروردین 1362 در منطقه فکه و در عملیات والفجر 1 به مقام جانبازی نائل آمد و پس از سال ها تحمل درد و ورنج مجروحیت در 30 آذر 1398 شربت شهادت را نوشید.

 

نظر شما