اجرای ۱۰۰ طرح جدید شهری در یزد

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۸:۵۷
کد خبر: ۹۳۹۶۵۰
اجرای ۱۰۰ طرح جدید شهری در یزد
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه ۱۰۰ طرح مهم و شاخص در این شهر در دست اجراست گفت: این طرح‌ها توسعه شهر را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا قمی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح خیابان قیام، میدان اطلسی، میدان کاج، فاز اول اکو پارک ، میدان آزادی و شهید بهشتی از جمله این طرح‌ها است که اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها  نیز بر اساس اولویت‌ها به آنها اختصاص داده می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح هندسی  میدان شهدای محراب  در دست اجراست که امیدواریم تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسید همچنین طرح‌های بازپیرایی میدان خان، تکمیل کتابخانه مرکزی و آزادسازی اراضی اطراف آن و ساخت میدان محمدآباد  با جدیت از سوی شورا پنجم دنبال می شود.

قمی تصریح کرد: زیباسازی و تجمیع دکل‌های مخابراتی، جمع آوری تابلوها از پشت بام‌ها و گل کاری میادین از دیگر برنامه های در دست اقدام شورای پنجم است.

وی اضافه کرد: در زمینه زیباسازی شهری باید تلاش بیشتری صورت گیرد صرفا نباید به گلکاری چند میدان اکتفا کرد به همین دلیل اقدامات مختلفی در دستور کار داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان اینکه ساختار مالی شهرداری یزد نیازمند تجدیدنظر است گفت: مغایرت، یک بحث فنی حسابداری است و جدا از بحث اختلاس است و  وقتی مغایرت ۱۴۰ میلیارد تومانی در حساب‌های شهرداری مشاهده می‌شود، نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد و باید به مردم اطلاع داده شود.

وی اضافه کرد: سیستم مالی شهرداری یزد، سیستم کارآمدی نبوده در غیر این ‌صورت مغایرت مالی سال‌های متمادی وجود نداشت.

قمی افزود:در شهر یزد به شدت نیازمند سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف هستیم و  اگر میخواهیم بار سنگین توسعه و افزایش خدمات شهرداری فقط به دوش مردم نباشد باید بیش از پیش به بحث جذب سرمایه گذار توجه کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از راه اندازی کامل ترین موزه پست کشور در یزد خبر داد و گفت: امیداوریم این موزه برای نوروز امسال آماده شود.

وی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل عمومی شهر یزد کارآمد نیست که لازم است در این زمینه اتفاقاتی رخ دهد تصریح کرد: به همین دلیل  ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتوبوس های بی آر تی در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز