معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

برگزاری نهمین جشنواره نوجوان سالم در استان

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۸:۱۳
کد خبر: ۹۳۹۷۷۲
برگزاری نهمین جشنواره نوجوان سالم  در استان
حجت اله مومنی گفت: نهمین جشنواره نوجوان سالم در کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مومنی در مراسم رونمایی پوستر نهمین جشنواره نوجوان سالم ،اظهار کرد: جشنواره کشوری نوجوان سالم با رویکرد ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی و افزایش مهارت و آگاهی دانش آموزان، برگزار می شود.

او افزود : نهمین جشنواره نوجوان سالم در کلیه مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

مومنی  با بیان اینکه این جشنواره در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود؛  تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را  به واحد آموزشی (معاونین و مربیان پرورشی) تحویل دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت : مهمترین اهداف این جشنواره ، گسترش نهضت  پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، شناسایی ظرفیت‌ و قابلیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها و ابتکارات  در مدارس و شناسایی و معرفی الگوهای موفق آموزش پیشگیری  به کودکان و نوجوانان  از اهداف این جشنواره می باشد .

مومنی گفت : نوجوانان و جوانان جامعه مورد هجوم انواع  آسیب های اجتماعی بویژه  مواد خانمان سوز مخدر قرار گرفته اند ، به همین  منظور اشاعه فرهنگ پیشگیری از آسیب های  اجتماعی می تواند اثرات مثبتی اشته باشد .

او در خصوص برنامه های این هفته گفت :  علاوه بر جشنواره نوجوان سالم ، بسته های آموزشی فرهنگی ، پوستر هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، کتاب پیشگیری  از اعتیاد ، کتابچه ها و پیش آزمون طرح توانمند سازی روانی اجتماعی مدارس در سطح استان چاپ  و در بین مدارس  توزیع گردیده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز