مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان :

لزوم ارتباط دوسویه رسانه و روابط عمومی / نقش تعیین کننده روابط عمومی در رونق بخشی به انتخابات

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۲:۴۶
کد خبر: ۹۳۹۷۷۷
لزوم  ارتباط دوسویه رسانه و روابط عمومی / نقش تعیین کننده روابط عمومی  در رونق بخشی به انتخابات
فاطمه‌ ایرانی گفت: گفت: روابط عمومی می‌تواند در رونق بخشی به انتخابات نقشی تعیین کننده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ایرانی در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان که  در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد،اظهار کرد: امروز دنیای مجازی در حال سبقت از دنیای حقیقی بوده و داشتن نیروی متخصص، توانمند و کاردان در این حوزه ضروری است.

اوافزود: شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت برعهده روابط عمومی است تا بتواند مسیر حرکت سازمان و هدف مشخص را هموار سازد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در سال جاری با دو مقوله و پدیده مهم سیاسی یعنی دهه فجر و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روبرو هستیم که روابط عمومی وظیفه مهمی در فضا‌سازی و اطلاع رسانی برعهده دارد.

ایرانی بیان کرد: روابط عمومی می‌تواند در رونق بخشیدن به برگزاری انتخابات و افزایش مشارکت حداکثری مردم نقشی تعیین کننده ایفا کند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در استان تصریح  کرد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی را پر اهمیت عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیگانگان با سوء استفاده از مسائل و مشکلات داخل کشور سعی در دخالت و ایجاد شکاف بین مردم و نظام دارند که به امید خدا ، تلاش مسئولین و  همت مردم ولایی تلاش خواهیم کرد سیاست‌های خصمانه آنان خنثی شود.

او با بیان اینکه ارتقاء جایگاه روابط عمومی و دستیابی به اهداف کلان سازمان بدون آگاهی مدیران ارشد از اهمیت و اثربخشی این حوزه ممکن نیست، گفت: رسانه‌ها نیز در ارتقاء جایگاه روابط عمومی نقش بسزایی دارند.

 ایرانی  بر ارتباط دوسویه رسانه و روابط عمومی تاکید کرد و افزود: روابط‌عمومی به عنوان منبع پیام و تأمین کننده اطلاعات برای رسانه ها و رسانه ها نیز انعکاس دهنده این اطلاعات در حوزه فعالیت خود هستند.

او یادآورشد: به دلیل سابقه و تجربه‌ای که در این حوزه کسب کرده‌ام معتقد هستم که بدون هم افزایی رسانه و همراهی آنان هرگز موفقیتی به دست نخواهد آمد.

 ایرانی با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه‌ می‌توانند با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان نقش موثری داشته باشند، ادامه داد: همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه‌های اطلاع رسانی مشترک بین این دو گروه اهمیت حیاتی دارد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان تاکید کرد: انتقادات و پیشنهادات سازنده رسانه‌ها گامی مهم در مسیر توسعه و پیشرفت استان محسوب می‌شود.

 

نظر شما