مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:

رشد ۸۸ درصدی فعالیت شرکت های حوزه آی سی تی در پیام

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۳:۲۶
کد خبر: ۹۳۹۷۹۳
رشد ۸۸ درصدی فعالیت شرکت های حوزه آی سی تی در پیام
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از رشد 88 درصدی حضور و فعالیت شرکت‌های حوزه آی سی تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نادر ثناگومطلق بیان داشت: با استقبال چشمگیر شرکت‌ها در حوزه آی سی تی در هشت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد 88 درصدی را شاهد هستیم و این نوید توسعه این را در اقتصاد و صنعت کشور می‌دهد.

وی افزود: بسیاری از نیازهای کشور از طریق این شرکت ها تامین خواهد شد و این، قدم مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

ثناگو ایجاد تحول دیجیتال را  راهبرد حوزه آی سی تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام دانست و اظهار کرد: برنامه توسعه فعالیت‌های حوزه آی سی تی، از مهم‌ترین ماموریت‌های پیام است که با ایجاد بستر لازم و ارائه خدمات نوآورانه برپایه فناوری اطلاعات در تلاش برای محقق شدن این موضوع هستیم.

وی عنوان کرد: احداث شهرک آی تی و آی سی تی یا همان کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد هاب صادرات و واردات حوزه آی سی تی و توسعه و رونق سرمایه گذاری داخلی و خارجی از مهم‌ترین برنامه‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام برای تبدیل شدن به اولین منطقه ویژه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز