پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام یلدا در نیشابور

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۴:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۱۷۰
پایان مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام یلدا در نیشابور
رییس اداره ورزش وجوانان نیشابور گفت: مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام یلدای نیشابور با معرفی نفرات برتر در سالن سنگنوردی زنده یاد امینی ثانی این شهرستان به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن کاوه آهنگر در این خصوص اظهار کرد: مسابقات سنگنوردی قهرمانی جام یلدای نیشابور با شرکت 70 سنگنورد، در دو بخش دختران و پسران و در سالن سنگنوردی زنده یاد امینی ثانی نیشابور برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در بخش دختران و نونهالان الف و نونهالان ب، نوجوانان و آزاد در بخش پسران با حضور مسئولین و جمع کثیری از علاقه مندان به این رشته برپا شد.

رییس اداره ورزش وجوانان نیشابور خاطرنشان کرد: دربخش دختران و در رده سنی نونهالان، فاطمه سادات رضوى، یکتا زرگرانى و باران چهار باغی، در رده سنی نوجوانان، هستى سادات موسوى، مهرانه مشایخى و مهرانا سادات حسینى به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کاوه ادامه داد: در بخش پسران نیز در رده سنی نوجوانان، عارف هوشمند، امیرحسین شفیعى و محمد حسین نجدى، در رده سنی نونهالان الف، ماهان اکبرنژاد، امیرعلى حیدرى و ادریس چمبرى، در رده سنی جوانان، سید على رشیدآبادى، على اصغر عمارلو وابوالفضل محمدی و رده سنی نونهالان ب، محمد جواد تقى آبادى، امیر طاها تاراش و حسین نعیم آبادى به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز