استاندار گلستان درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان :

حل مشکلات واحدهای تولید منجر به اشتغال می شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۴:۴۱
کد خبر: ۹۴۰۳۹۶
حل مشکلات واحدهای تولید منجر به اشتغال می شود
استاندار گلستان اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولید منجر به اشتغال می شود و تمام دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان: هادی حق شناس عصر امروز یکشنبه یکم دی ماه در دویست و سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: با همکاری بانک ها و دستگاه های ذیربط پرداخت تسهیلات باید به رونق تولید و اشتغال در استان منجر شود.

وی با اشاره به بررسی و رفع مشکل چند واحد تولیدی در این جلسه گفت: برخی واحدهای تولیدی با مشکلاتی در دستگاه های اجرایی و بانک ها مواجه هستند که این کارگروه هم می تواند در حل آن موثر باشد.

استاندار گلستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور یادآور شد: احیا و راه اندازی واحدهای راکد و یا ارایه سرمایه در گردش در رونق تولید تاثیر بسزایی دارد و زمینه های اشتغال پایدار را پدید می آورد.

حق شناس خاطر نشان کرد : باید شکوفایی اقتصادی را بواسطه حمایت تولید کنندگان داخل استان و همچنین فراهم سازی بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد کنیم .

لازم به ذکر است در این جلسه با ادارات اوقاف و امور خیریه , شرکت شهرک های صنعتی و شیلات و همچنین ۵ واحد تولیدی مشکلات خود را مطرح مسایل خود را مطرح کردند و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان صادر شد.

 

 

نظر شما