مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

پویش «هر کارمند یک حامی» در گلستان اجرا می شود

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۰:۵۶
کد خبر: ۹۴۰۵۷۳
پویش «هر کارمند یک حامی» در گلستان اجرا می شود
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از اجرای پویش هر کارمند یک حامی و هدف گذاری جذب بیش از ۲۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین استان در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش روزافزون مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است.

وی افزود: حامیان گلستانی در هشت ماهه سال‌ جاری ۱۰۷ میلیارد تومان به فرزندان معنوی  طرح اکرام و محسنین خود کمک کردند.

اسکندری با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه  مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند عنوان کرد: در سالهای اخیر طرح اکرام فرزندان محسنین نیز توسط کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که امیدواریم اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان شود.

اسکندری با بیان اینکه این کمک‌ها برای معیشت، تحصیل،درمان،مسکن و دیگر موارد مورد نیاز ایتام هزینه می‌شود، عنوان کرد: بسترهای الکترونیکی برای پرداخت آسان تر کمک های نقدی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان فراهم ‌شده است.

وی اظهار کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان گلستان یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR روش های دیگر برای ثبت نام  و پرداخت کمک های نقدی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان 9 هزار و 222 نفر است که از سوی ۱۶ هزار و ۵۱۴ حامی حمایت می ‌شوند.

وی یادآور شد: ۴۵۷۴ نفر از این تعداد فرزندان یتیم و 4 هزار و 648نفر نیز محسنین هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز