با انعقاد پنج تفاهم نامه‌ محقق شد:

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با شهرداری و آتش نشانی تهران و سازمان بهشت زهرا

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۰:۵۹
کد خبر: ۹۴۰۵۷۹
همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با شهرداری و آتش نشانی تهران و سازمان بهشت زهرا
واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحد کرج با انعقاد 5 تفاهم نامه به همکاری با آتش نشانی و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا می پردازند.

       به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، در نمایشگاه هفته پژوهش کشور که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 5 تیم به نمایش گذاشته شد. شرکت شهرسازی ارگ آفرین به نمایندگی از مرکز رشد واحد کرج نیز به همراه 4 تیم دیگر در این نمایشگاه حضور یافته و نمونه نمایشگاهی فناوری رصدخانه مدیریت شهری را به نمایش گذاشت.

    این گزارش می افزاید: این دستاورد پژوهشی مورد بازدید بسیاری از مسئولین دانشگاهی و کشوری از جمله دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و تیم های تخصصی شرکت های خصوصی، دانشگاه ها و شهرداری تهران قرار گرفت.

    حاصل این بازدیدها برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج انعقاد 5 تفاهم نامه با عنوان های طراحی سامانه شارنما(رصدخانه سازمان اسناد) با سازمان مشاور شهرداری تهران، سامانه رصد و کنترل عملیات و داشبورد مدیریتی با سازمان آتش نشانی تهران، مطالعات طراحی مدل پایش حریم و سطح شهر تهران جهت کنترل تخلفات ساختمانی و سدمعبر با سازمان شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و مانیتورینگ خودرو با سازمان بهشت زهرا و سامانه تحلیل اطلاعات مکان محور انتشار گازهای شیمایی(سمی و بودار) در سطح شهر تهران با دفتر محیط زیست معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بود.

    این تفاهم نامه های همکاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور نمایندگان قانونی طرفین به امضا رسیده و رسمیت یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز