دیدار رئیس مجمع ملی جوانان با مدیر عامل بانک رسالت گلستان

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲:۲۷
کد خبر: ۹۴۱۰۰۷
دیدار رئیس مجمع ملی جوانان با مدیر عامل بانک رسالت گلستان
رئیس مجمع جوانان کشور به دعوت بانک رسالت استان گلستان بارضا طالبی مدیر عامل این بانک دیدار و در خصوص امضای تفاهم نامه مجمع ملی جوانان با این بانک، گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان :صادق خسروی با اشاره به امضای تفاهم نامه مجمع ملی جوانان با بانک قرض الحسنه رسالت اظهار کرد: پیرو این تفاهم نامه با مدیر عامل بانک رسالت استان گلستان مذاکراتی انجام شد و مدیر عامل این بانک در خصوص مجموعه اقدامات بانک رسالت در راستای رسالت اجتماعی، بازار شبکه اعضاء، نحوه اعطاء تسهیلات و حامیان مالی و بازرگانی و همچنین در رابطه با ظرفیت این بانک در حوزه اشتغالزایی در روستا ها و شهرهای کوچک  توضیح ارائه داد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 600سمن در سراسر کشور وجود دارد تصریح کرد: به زودی در جلسه تفضیلی با بانک قرض الحسنه رسالت اقدامات اجرایی در خصوص بند های تفاهم نامه تعریف خواهد شد تا بتوانیم با کمک مجامع استانی و سازمان های مردم نهاد به اهداف مشترک دست پیدا کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه ایجاد فضای مناسب برای ورود جوانان به بازار های کسب و کار از اهداف این تفاهم نامه است، خاطرنشان کرد: بستر سازی برای توسعه فعالیت های سمن های حوزه تولید و اشتغال،انسجام بخشی در حساب های مالی سمن ها و ارائه خدمات بانکی به اعضای سمن ها بدون حضور در شعبه از دیگر اهداف پیش بینی شده از امضای این تفاهم نامه می باشد.

خبرنگار:علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز