استاندار گلستان:

۹۷ درصد واحدهای احداثی سیلزدگان به بانک ها معرفی شده اند

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۱:۲۶
کد خبر: ۹۴۱۰۵۴
۹۷ درصد واحدهای احداثی سیلزدگان به بانک ها معرفی شده اند
۹۷ درصد واحدهای احداثی سیلزدگان به بانک ها معرفی شده انداستاندار گلستان با اشاره به ۷۷۰۷ واحد سیلزده نیازمند بازسازی در استان اظهار کرد: ۹۷ درصد واحدهای احداثی به بانک ها معرفی شده اند و فرآیند اجرایی آن در حال انجام است و تقریبا تمامی آنها تسهیلات لازم را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ هادی حق شناس تصریح کرد : تاکنون  ۹۴ درصد واحد های احداثی پی کنی شده , ۵۳ درصد در مرحله سقف قرار دارند و ۲۲ درصد از ۷۷۰۷ واحد به مردم تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه سرعت تحویل واحدهای مسکونی افزایش یافته خاطر نشان کرد : ۷۰ پیمانکار بنیاد مسکن در حال بازسازی واحدها هستند و البته بسیاری از خانه ها توسط خودِ مالکان ساخته می شوند.

استاندار گلستان با اشاره به همکاری های صورت گرفته گفت: بنیاد مستضعفان تا کنون ۴۵ هزار تن سیمان رایگان در اختیار سازندگان قرار داده و تا انتهای بازسازی در کنار استان خواهد بود.

حق شناس یادآور شد : از ابتدای سال جاری ۳۴۴۵ میلیارد تومان منابع در راستای مدیریت سیل به استان ارایه شده که تا کنون ۳۰۸۷ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی با اشاره به نیاز  ۱۰۲۱ کیلومتر از رودخانه های جهت لایروبی ,گفت : تاکنون ۱۸۴ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده و با توجه به تخصیص ۴۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو امکان لایروبی ۲۰۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال مالی وجود دارد و برای ادامه روند لایروبی نیازمند تخصیص های دیگر از سوی این وزارتخانه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز