در مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از مدال آوران لرستانی مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور / از سایان چگنی تجلیل شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۸:۰۵
کد خبر: ۹۴۱۲۱۴
تجلیل از مدال آوران لرستانی مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور  / از سایان چگنی تجلیل شد
مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور(مردان) و سایان چگنی نابغه جودو کشور برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛در مراسمی با حضور هادی کردی رئیس هیات جودو لرستان ، سرکار خانم مریم ولی بهاروندی مدیر تیم های ملی فدراسیون جودو ، حمیدرضا ضیایی رئیس کمیته برگزاری دوره های آموزشی هیات جودو استان، مدال آوران  مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور(مردان) ، سرکار خانم سایان چگنی و پدر و مادر این جودکار ، برگزار و از این مدال آوران تجلیل وتقدیر بعمل آمد.

هادی کردی در این مراسم گفت: این مراسم با هدف تقدیر ازمدال آوران وانجام قولی که به مدال آوران قبل از اعزام داده بودم ، و همچنین تجلیل سرکار خانم سایان چگنی و پدر و مادراین جودوکار  که نابغه جودو بانوان ایران  است برگزار شد.

رئیس هیات جودو لرستان افزود : توانایی سرکار خانم چگنی ستودنی است و گرفتن سه مدال طلا در سه رده مختلف( نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان ) در رقابت های قهرمانی کشور برای تیم لرستان در طول یک سال، کاری منحصر به فرد می باشد و در طول جودوی ایران بی سابقه است، وامیدواریم همین روند خوب را ادامه دهد، قطعا حرف های بیشتری از این بانوی با اخلاق خواهیم شنید.

در پایان این مراسم از قاسم نوری زاده ، کاویان بیرانوند، احسان بهرامیان خیاط ، امیر محمد نیک آبادی  مدال آوران مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور(مردان) ، وهمچنین سرکار خانم سایان چگنی و پدر و مادر این جودکار  با اهدای لوح و هدایایی به صورت نقدی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر می باشد که مراسم اصلی تقدیر و تجلیل از مدال آوران سال 98  استان لرستان  در رده (بانوان و مرادن) به صورت ویژه در پایان سال جاری برگزار می شود.

 

نظر شما