توزیع ۱۵۰۰ سبد مواد غذایی بین مددجویان تربت جامی

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۴:۵۳
کد خبر: ۹۴۱۲۵۶
توزیع ۱۵۰۰ سبد مواد غذایی بین مددجویان تربت جامی
رئیس کمیته امداد تربت جام از توزیع 1500 سبدکالا شامل میوه و آجیل بین مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شیرمحمدشاکربرآبادی در باره توزیع این سبدهای کالا گفت: ارزش هر سبد 65 هزار تومان و ارزش کلی آن 97 میلیون و 500 هزار تومان برآورد می شود.

وی از فعالیت 7 مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان تربت جام با محوریت مسجد و مردمی بودن آن گفت و اعلام کرد: اعتبار هزینه شده برای توزیع این سبدها با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیران انجام شد.

شاکربرآبادی هم چنین از برنامه تجلیل از 72 خیر مشارکت کننده با کمیته امداد در قالب طرح هایی همچون اکرام ایتام، محسنین، شفا و اطعام خبر داد و بیان کرد: این نیکوکاران امسال در قالب این طرح ها به صورت نقدی به کمیته امداد بیش از 300 میلیون تومان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد تربت جام با عنوان اینکه 10 هزار خانوار با جمعیت حدود 22 هزار و 750 نفر تحت حمایت خدمات این اداره هستند، یاداور شد: نیکوکاران به منظور کمک به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان و یا مراکز نیکوکاری از طریق شماره گیری کد دستوری # 051 * 8877 * اقدام کنند و یا وجوهات نقدی خود را مستقیم از طریق سامانه Ekram.emdad.ir به حساب ایتام و طرح محسنین نیازمند اقدام نمایند.

شایسته ذکر است: شهرستان تربت جام از توابع استان خراسان رضوی و با کشورهای افغانستان و ترکمنستان مرز مشترک دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز